21 Ekim 2011 Cuma

Hayaller Gerçek Olur mu?

Kaş, şnorkel yapmak için öylesine uygun ki, dalış yapamadığı için üzülenlere duyurmak isterim!
2009 senesinin Ekim ayına kadar ben de dalış yapamayan biriydim. Arkadaşlarım, dalış teknesinin alt katında kuşanırken, ben üst katta ağlardım. Güneşlendiğimi söylerdim, kimse görmeden ağlardım J.
Gün sonuna kadar hep aynı şeyi düşünürdüm. “Ben bir kez bile, dalış yapmayı deneyemeyecek miyim?” Dalış, çok farklı bir dünyaya yolculuktu ve ben de bu yolculuğu merak edenlerdendim.
Ama sol kulağımdaki sağlık sorunum, buna asla ama asla izin vermeyecekti. Birden fazla doktorla görüştüm. Denemem bile yasaktı. Gerçekten ciddi sorunlara yol açabilirdim. Tabii ki, doktorumu dinledim. Dalış yapmadım. Ta ki; ameliyat olmaya karar verene kadar J.
Ameliyat olmam için beni cesaretlendiren, dünyamı değiştiren, hayatı daha da çok sevdiren insana BİN kez daha teşekkür etmek isterim.
Kulağıma yapılan zar nakli ile artık dalış yapmamda bir sakınca yok. Başarılı geçen ameliyatım için; Dr. İrfan Gözübüyük ve hiç göremediğim (yalnızca bayılmama 1 saniye kala göz göze geldiğim) Dr. Thieryy POLET'e yeniden teşekkür ederim.
Şimdi ne mi yapıyorum? Tabii ki, 1* bröveli dalgıç olarak dalış yapmaya devam ediyorum. Mümkün olursa, 2* ya da 3* olacağım.
Kim derdi ki; bir gün dalış yapman mümkün olacak hatta defalarca suyun altına ineceksin. Gemi, uçak batıklarını göreceksin. Bunu kim söylese, ona gülerdim J.
Hayata rutinmiş gibi bakmayın. Hayat asla rutin değil. Nerede, ne zaman, ne olacak hiç kimse bilemez. Bir gün öyle bir şey olur ki, tüm dünyanız değişir. Bir gün öyle bir şey olur ki, hayal ettikleriniz sizin olur. Sadece inanmak gerek J.
Sevgiler…
DY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder