12 Mart 2012 Pazartesi

Sahip Olduklarımız

Mesela ben şimdi burada olmak istemiyorum. Allah bana bir kader vermiş çok şükür gayet de iyi ilerledi 32 yıl J
Ama bazen istediğim yerde olmak, istemediğim yerde olmamak istiyorum.
İnsanların bazıları şanslı doğmuşlar, biz onlardan mıyız değil miyiz onu bile çözemedim.
Sağlık sorunumuz yok, ailelerimiz mükemmel. Yanımızdaki insanlar sahte değil. Gerçek bir sevgi nasıldır iyi biliyoruz vs.
Ama bunlar yetiyor mu bize? Bazen evet. Bazen hayır.
Karnımız doyuyor, mis gibi uyku çekebiliyoruz sağlıkla. Ama bazen yetiyor, bazen hayır L
Para her şey demek değil diyoruz ama şu anda sıcak bir ülkede tatil yapıyor ya da keyfime göre bir konuda araştırma yapıyor olabilirdim.
Ülke ülke gezecek kadar param olabilirdi de …
Ama yok.
Bugün burada olmak istemiyorsam, kapıdan çıkıp gidebilmeliydim. Ben böyle bir hayata sahip olabilirdim.
Ama yok!

DY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder